POLECAMY
NOWOŚCI

------------------------
Pokaż wszystkie

Regulamin sklepu rafkonarzedzia.sklepna5.pl

1. Składanie zamówień

Aby zamówić dowolny produkt dostępny w sklepie internetowym www.rafkonarzedzia.sklepna5.pl należy założyć konto podając przy tym swoje dane osobowe, które są niezbędne do weryfikacji zamówienia oraz do późniejszej jego realizacji. Następnie można złożyć zamówienie dodając interesujący Państwa produkt (lub kilka produktów) do swojego koszyka.
Po prawidłowym złożeniu zamówienia automatycznie zostanie wysłane potwierdzenie. Korekty do swojego zamówienia można wprowadzić tylko przed jego zatwierdzeniem do realizacji. Późniejsze korekty będą traktowane jako kolejne, odrębne zamówienie.
Informacje o poszczególnych etapach realizacji zamówienia są widoczne w „KOSZYKU ZAMÓWIEŃ”.
Zamówienie nie będzie zrealizowane w przypadku błędnie wypełnionego formularza danych osobowych lub gdy dane te będą niekompletne.


2. Warunki dostawy

Produkty wysyłane są przez 5 dni roboczych od poniedziałku do piątku. Wysyłki nie są realizowane w soboty i niedziele oraz w święta.

Zamówienia realizowane są następnego dnia po dniu w którym złożono zamówienie.

Przesyłka nadana danego dnia roboczego powinna dotrzeć na miejsce następnego dnia roboczego w godz.8-18 (oprócz sobót, niedziel i świąt).

Informacja o stanie realizacji zamieszczana jest w zakładce „MOJE KONTO”.

Po wprowadzeniu zmian w statusie realizacji wysyłany jest e-mail na skrzynkę pocztową zamawiającego. Okres realizacji zamówień zależy od dostępności i popularności produktów. Jeśli towar znajduje się na magazynie wysyłany jest następnego dnia po dniu w którym złożono zamówienie. Gdy towaru na magazynie w danym momencie zabraknie wysyłka następuje w ciągu 3-5 dni roboczych.


3. Bezpieczeństwo przesyłki

Produkty, które zostaną zamówione będą doręczone wprost do Państwa firmy lub mieszkania. Zamówiony towar jest wysyłany w oryginalnym opakowaniu i w dodatkowym opakowaniu zabezpieczającym produkty w czasie transportu.

Instrukcja obowiązkowego trybu postępowania
- Jak bezpiecznie i szybko odebrać przesyłkę?

I. przed przybyciem kuriera:

1. Klient oczekujący na przesyłkę powinien przed przybyciem kuriera przygotować narzędzie, którym będzie mógł przeciąć taśmy i opakowanie zewnętrzne przesyłki w celu sprawdzenia zawartości.
2. Jeśli w trakcie zamawiania Klient wybrał opcję płatności “gotówka przy odbiorze” należy przygotować kwotę do zapłaty.

II. przy Kurierze:

3. Po przyjeździe kuriera należy pokwitować i opłacić przesyłkę(jeśli nie była opłacona wcześniej przelewem). W obecności kuriera sprawdzić jej stan zewnętrzny, rozpakować i sprawdzić stan oraz kompletację zawartości.
4. Jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości typu: uszkodzenia mechaniczne, niezgodność kompletacji, należy zażądać od kuriera sporządzenia protokołu szkody.
W protokole zawrzeć należy:
- informacje o oznaczeniach ostrzegawczych na zewnątrz opakowania( czy były- nalepki “ostrożnie szkło”, “góra dół”, taśma klejąca lub firmowa)
- informacje o zabezpieczeniu przesyłki z zewnątrz i wewnątrz opakowania(karton, wypełnienie)
- informacje o uszkodzeniach(które elementy i w jaki sposób zostały uszkodzone)
5. Zaistniałe zdarzenie należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie i przesłać kopię protokołu szkody (pocztą) do nadawcy .

6. W przypadku prawidłowo sporządzonego protokołu gwarantujemy naprawę szkody w ciągu 14 dni roboczych od chwili otrzymania kopii protokołu.


4. Koszty przesyłki

Koszt przesyłki ponosi Zamawiający (zapraszam do zakładki DOSTAWY). Opłatę doliczamy do wartości całego zamówienia realizowanego jednorazowo.



5. Warunki płatności

Na etapie zamawiania produktu Klient wybiera jeden z dwóch sposobów płatności:

"ZA POBRANIEM" czyli opłacenie przesyłki przy odbiorze prosto do rąk dostarczającego przesyłkę.


"WPŁATA NA KONTO" czyli klient wpłaca na konto RAFKO kwotę za towar.
 

Zamówiony towar zostaje wysłany bezpośrednio po odnotowaniu wpływu na konto:

PKO BP
: 05 1440 1257 0000 0000 1107 6688

Posiadam konto internetowe w PKO BP. Zmiany na koncie obserwujemy na bieżąco.


6. Jakość produktów

Wszystkie sprzedawane w sklepie internetowym www.rafkonarzedzia.sklepna5.pl produkty są oryginalne, nowe i pełnowartościowe. Pochodzą z legalnych źródeł, najczęściej od Generalnego Importera lub są w oficjalny sposób importowane przez naszą firmę. Wszystkie posiadają gwarancję określoną przez producenta.


7. Warunki gwarancji

Wszystkie produkty w sklepie www.rafkonarzedzia.sklepna5.pl posiadają gwarancję. Gwarancja ważna jest wraz z dowodem zakupu, który należy okazać. Gwarancja i sposób jej realizacji jest zależny od warunków ustalonych przez konkretnego producenta. Precyzyjne warunki gwarancji określone są w karcie gwarancyjnej.



8. Ochrona danych osobowych

Ujawnienie danych jest całkowicie dobrowolne jednak niezbędne w celu dokonania rejestracji i dokonania zakupów. Wszystkie udostępnione w formularzu rejestracyjnym dane są chronione i wykorzystane przez RAFKO w celu dokonania sprzedaży, wysyłki i zafakturowania zamówionego produktu. Dane korespondencyjne wykorzystamy również do prowadzenia ewidencji klientów i rozesłania informacji promocyjnych dotyczących produktów i sklepu www.rafkonarzedzia.sklepna5.pl . Ujawnione informacje personalne nie będą nigdy przekazane przez RAFKO osobom trzecim oraz innym firmom nie wchodzącym w skład RAFKO. Przekazane nam dane osobowe są traktowane zgodnie z wymaganiami polskiego prawa w zakresie OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH.


UWAGA! Na żądanie klienta jego dane osobowe zostaną niezwłocznie usunięte z zasobów RAFKO, a konto w sklepie internetowym www.rafkonarzedzia.sklepna5.pl zostanie zamknięte.


9. Odpowiedzialność sprzedawcy
Całą odpowiedzialność za działanie sklepu www.rafkonarzedzia.sklepna5.pl ponosi:

RAFKO Rafał Kisielewski
Luciejów 100a
98-113 Buczek
NIP: 769-199-63-06
REGON: 100781968

Konto nr:
PKO BP: 05 1440 1257 0000 0000 1107 6688
która jest jego wyłącznym właścicielem.

Odpowiedzialność RAFKO jest ograniczona do odpowiedzialności za towar, czyli:

  • w wypadku dostarczenia uszkodzonego (uszkodzenia powstałe w transporcie) lub niezgodnego z zamówieniem produktu/produktów RAFKO zobowiązuje się do ich wymiany na nowe.

  • RAFKO nie odpowiada za szkody pośrednie związane z opóźnieniem w dostawie lub niemożliwością dostarczenia zamówionego towaru.


10. REKLAMACJE, ZWROTY I GWARANCJE

·         Odbierając zamówione produkty, Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, należy odmówić jej przyjęcia. W sytuacji stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń po odebraniu przesyłki, należy je niezwłocznie, pisemnie (także/lub za pośrednictwem poczty e-mail na adres (rafko.kisielewski@poczta.fm) zgłosić, aby rozpocząć proces reklamacyjny. Kolejnym krokiem w składaniu reklamacji jest kontakt ze sklepem rafkonarzedzia.sklepna5.pl celem ustalenia jak najszybszej drogi załatwienia sprawy.

·         Reklamacje dotyczące zakupionych produktów należy składać w formie pisemnej (dopuszcza się także możliwość składania reklamacji wraz z załącznikami - Protokół Szkodowy, ewentualne zdjęcia - za pośrednictwem poczty e-mail na adres rafko.kisielewski@poczta.fm).

·         Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji dotyczącej uszkodzeń mechanicznych/transportowych jest spisanie przy udziale pracownika Sklepu Internetowego „rafkonarzedzia.sklepna5.pl” (w przypadku odbioru towaru przez klienta z magazynu sprzedawcy) lub pracownika firmy kurierskiej „Protokołu Szkodowego” szczegółowo opisującego uszkodzenia i przesłanie go wraz ze zgłoszeniem reklamacji.

·         Podstawą rozpatrywania spraw reklamacyjnych oraz zwrotów nie dotyczących uszkodzeń mechanicznych/transportowych jest opinia serwisu gwaranta, stwierdzająca usterkę bądź wadę w działaniu reklamowanego sprzętu. W innych przypadkach podstawą jest „Protokół Szkodowy” spisany przy udziale pracownika Sklepu Internetowego „rafkonarzedzia.sklepna5.pl” lub pracownika firmy kurierskiej, szczegółowo opisujący uszkodzenia.

·         Do składanych reklamacji pracownic y Sklepu internetowego „rafkonarzedzia.sklepna5.pl” przekażą odpowiedź z zachowaniem terminów nie przekraczających 14 dni.

 

 

  1. Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego.

  2. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego, na formularzu lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.

  4. Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail (podany przy zawieraniu umowy i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

  5. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.

  6. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

  7. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.

  8. Konsument nie ponosi kosztów dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli nie wyraził zgody na spełnienie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy lub nie został poinformowany o utracie przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy w chwili udzielania takiej zgody lub przedsiębiorca nie dostarczył potwierdzenia zgodnie z art. 15 ust. 1 i art. 21 ust. 1. Prawa konsumenckiego.

  9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  10. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.

  11. Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

  12. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  13. Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:

    1. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

    4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    5. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

    6. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    7. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;

    8. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

 


UWAGA:
Wszelkie zamieszczone na www.rafkonarzedzia.sklepna5.pl znaki towarowe i nazwy firmowe należą do prawnych właścicieli.
W sklepie www.rafkonarzedzia.sklepna5.pl zostały umieszczone w celach informacyjnych.

Opisy oraz zdjęcia produktów w sklepie www.rafkonarzedzia.sklepna5.pl mają charakter informacyjny. Sklep www.rafkonarzedzia.sklepna5.pl (RAFKO) nie ponosi odpowiedzialności za zmiany dokonane przez producenta w kompletacji, zmianie kolorystyki oraz za drobne różnice w parametrach urządzeń.

 

PRODUCENT
Oprogramowanie sklepu: Sklepna5.pl
Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij [polityka cookies]. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij [zgadzam się].